Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΤΕΡΑΚΗ..
ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ:΄΄Οι συμπεριφορές αυτές παραπέμπουν στην αναρχία, όχι όμως στον ειρηνικό, ήρεμο και λογικό αναρχικό σύμφωνα με τις πεποιθήσεις του Φουριέ αλλά στους Εnragees,τους βίαιους απόστολους της αναρχίας, που κάποιες μυστικές φωνές τους παροτρύνουν να δείξουν την περιφρόνησή τους προς την κοινωνία.΄΄
ΠΑΡΑΘΈΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΑΡΑΧΙΚΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟ SITE ”SITIAPRESS”:
http://www.sitiapress.gr/sitia/Default.aspx?tabid=91&recid=4733
Είναι προφανές ότι η εξουσία φοβάται καθημερινά, όπως και τα τοπικά αφεντικά.
Γι’ αυτό και χρησιμοποιούν τα γνωστά επικοινωνιακά μέσα καταπράυνσης και προσανατολισμού της μαζικής οργής την οποία θέλουν συνεχώς να στρέφουν σε ακίνδυνες γι αυτούς, κατευθύνσεις.
Πρώτον: Στην επιστολή του ο δήμαρχος Πατεράκης, μιλά για μία ομάδα 4-5 ανθρώπων που καπελώνουν τους αγανακτισμένους. Υποτιμώντας τη νοημοσύνη των κατοίκων της Σητείας, κάνει υποδείξεις για το πώς θα πρέπει να προφυλαχτούν θεωρώντας τους έρμαιο κοπάδι χωρίς κριτική και βούληση.
Δεύτερον: Αφού δεν έχει να φοβηθεί τίποτα το ποιόν του, γιατί ασχολείται μ’ αυτά τα ΄΄ποταπά μιάσματα΄΄ που εκτός των άλλων ‘’δε γνωρίζουν και τον πολιτισμό μας’’?(Μήπως σου βγήκε από μέσα ο φασίστας που σου είπαν οι ρουφιάνοι σου ότι μίλησαν στην πλατεία και άτομα που δεν είναι από σητεία?)
Μήπως έτρεξε να αποκαταστήσει την αστική του ευπρέπεια επειδή μετά από τις ‘’βωμολοχικές’’ δηλώσεις ενός από τη συνέλευση, χειροκροτήθηκε μαζικά και ενστερνίστηκε όλη η πλατεία εκείνη την άποψη?(Σημειωτέον ότι η επιθετική λέξη ‘’γουρούνια’’ που τόσο φχαριστήθηκε ο κόσμος, αφορούσε τα τοπικά αφεντικά και όχι τους κατοίκους της Σητείας όπως ισχυρίζεται ο κατουρημένος δήμαρχος).
Τρίτον: Στις ανοιχτές τοποθετήσεις και τις ΄΄φανφάρες΄΄ με ντουντούκες που λέει ο δήμαρχος, συμμετέχουν οι περισσότεροι και κανένας δεν έχει εκφράσει αντίθετη άποψη επ’ αυτού αν και γενικά έχουν τεθεί διάφορες απαγορεύσεις. Γιατί λοιπόν να μην απαγόρευαν οι ΄΄αγανακτισμένοι΄΄, και αυτό.
Τέταρτον: Καλά είναι οι ρουφιάνοι του δημάρχου που μεταφέρουν τις διαδικασίες της πλατείας, να ξέρουν ότι τους γνωρίζουμε.
Πέμπτον: Μέσα στα τελευταία κύματα απολιτίκ οχλοβοής και εθνικών ονειρώξεων, τα αφεντικά αρέσκονται στη διαιώνιση μιας τέτοιας ειρηνικής διαμαρτυρίας αφού αυτό οδηγεί στην εκτόνωση, στο ‘’ξεφούσκωμα΄΄ και στην προσωρινή ΄΄αμεσοδημοκρατική΄΄ ευδαιμονία (η οποία προβάλλεται σα διεκδίκηση ενώ απλά επιτρέπεται από το κράτος λόγω ακινδυνότητας). Με το που πατήσει γερά το θέρος, αν συνεχίσει έτσι, οι αποπνικτικοί 50 βαθμοί θερμοκρασίας μπροστά από τη βουλή θα φέρουν την ΄΄αρέωση΄΄ άρα την πανελλαδική διάλυση των αγανακτισμένων.
Επομένως όταν έσκασε στη Σητεία πρόταση για κατάληψη στο δημαρχείο, αμέσως ξύπνησε η άμεση ανάγκη αυτοσυντήρησης της τοπικής εξουσίας αφού μέχρι τώρα τη βόλευε που το κίνημα των ‘’αγανακτισμένων’’ είναι μία υπόθεση που ανήκει κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, και προπάντων που ασχολείται μόνο με μια παρέα μέσα στην άδεια βουλή. Όμως ως γνωστόν για τους Σητειακούς, ο δήμαρχος Σητείας είναι προέκταση της κεντρικής εξουσίας, αλληλέγγυος του Πασόκ και ίσως κάπως έτσι ξεκίνησε η πρόταση..
Κι έτσι, επισπεύδει τα επικοινωνιακά τρικ, περιθωριοποιώντας και απομονώνοντας άτομα χωρίς να αναφέρεται στη μαζική ανταπόκριση του κόσμου στο κράξιμο, αλλά στην κατάδειξη μεμονωμένων ατόμων που τόλμησαν να πουν κάτι που εκφράζει όλη την πλατεία.
Η πιο αφελής προσπάθεια ήρθε να προκαλέσει τα υστερικά γέλια καθώς ο δήμαρχος άρχισε να κάνει αναρχοελευθεριακές αναλύσεις! Είναι γνωστή αυτή η στρατηγική των εξουσιαστών σε καιρούς διαφύλαξης των ίδιων τους των τομαριών. Υιοθετούν τις εξεγερσιακές διαθέσεις και φρασεολογίες κάνοντας υποδείξεις της σωστής επανάστασης! Προσπαθούν να θέσουν υπαρξιακά σε ριζοσπαστικές κινητοποιήσεις σα να χουν φάει τα χρόνια τους στον αγώνα οι γιάπηδες! Ο Φουριέ που αναφέρει, ήταν κάτι σε ερωτική ανατροπή με το γάντι και ήταν υπέρ της ατομικής ιδιοκτησίας όπως καλή ώρα οι μικροαστοί ΄΄αγανακτισμένοι΄΄. Τον ίδιο τον θεωρεί καλό παράδειγμα σε αντιδιαστολή με τους enrages που ήταν ο ανθός των καταλήψεων στο Μάη του 68 στη Γαλλία.. Λοιπόν.. το να παίρνει ένα αφεντικό θέση γι’ αυτά (τα οποία πρέπει να τα βρήκε μετά από πολλές ώρες στο διαδίκτυο ή μετά από συμβουλή του Καρχιμάκη που είναι πιο ψημένος στη χειραγώγηση), σημαίνει πως αυτές οι απόπειρες για δράση είναι κάτι που δε γουστάρουν τα αφεντικά. Γι’ αυτό πουλάνε ελευθεριακό πνεύμα σε μας προς εντυπωσιασμό σε τιμή ευκαιρίας, κάνοντας της μόδας την αντισυστημική επίθεση σπέρνοντας αμφιβολίες για την έκβασή της. Τα ίδια λένε και οι μπάτσοι: σκατά επαναστάτες είστε.
Σε λίγο θα βγάλουν και εγχειρίδια όλοι μαζί για την επαναστατική ηθική.
Μία κατάληψη είναι αποδεδειγμένα από τους καλύτερους μοχλούς πίεσης και δεν έχουμε όρεξη να απαριθμούμε τα επιτεύγματα των καταλήψεων σε γραβατοφορούντες ούτε σε νωθρούς αριστερούς. Μπορούμε απλά να θυμίσουμε το κοινότυπο της κατάληψης του πολυτεχνείου, κάτι που μιμήθηκαν στη ελλάδα από τους enrages που αναφέρει. Εκτός κι αν θεωρεί πως ήταν οι γνωστοί προβοκάτορες που λέει το ΚΚΕ επομένως η εξέγερση ήταν αντιδεοντολογική, αντιπρολεταριακή κι άλλα τέτοια..
Όσο για το νοσοκομείο που κλαίγεται ο δήμαρχος, μια κατάληψη θα του πήγαινε πολύ ωραία. Και όχι οι δεήσεις του δημάρχου στα ίδια τα αφεντικά της συνομοταξίας του.
Κατάληψη γιατί μας ανήκει! Γιατί η υποβάθμιση σε όλους τους τομείς δε θα χει πλέον γυρισμό.. Γιατί θα βγούμε από κει μόνο αν θέσουμε τους δικούς μας όρους. Γιατί όταν βουλιάξει το νοσοκομείο, ο δήμαρχος δε θα χει τα κότσια να παραιτηθεί μυξοκλαίγοντας που οι από πάνω δε βρήκανε λεφτά..
ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΓΡΑΦΙΑΣ..
Ας πάμε τώρα με αφορμή το νοσοκομείο, στη στοχοποίηση ατόμων για το ίδιο θέμα, λόγω της έντονης διαφωνίας τους για τη στάση των τοπικών αφεντικών και αλληλέγγυών τους στις συνελεύσεις.(Οι συνελεύσεις αυτές δεν σχετίζονται με τους ΄΄αγανακτισμένους΄΄).
Ο δήμαρχος έδειξε στην παραπάνω επιστολή ανοιχτά την εμπάθειά του σ’ αυτούς
φακελώνοντάς τους παράλληλα ΚΑΙ σαν κάποιους από τους καπελωτές των αγανακτισμένων. (Σίγουρα θα ενοχλήθηκε και από την κινητοποίηση ενάντια στον Κεγκέρογλου που ήταν απόφαση συνέλευσης ΄΄αγανακτισμένων΄΄ της πλατείας αλλά τη φορτώνουν κι αυτή στους ίδιους).
Εκτός το δημαρχο όμως έχουμε και τον καθεστωτικό γραφιά της εφημερίδας ΄΄ΝΕΑ ΕΠΑΡΧΙΑ΄΄, στην οποία φωτογραφίζει άτομα που τολμούν να συγκρουστούν είτε σε αγροτικό σύλλογο, είτε σε ομάδα παραγωγών, είτε σε κίνηση ενεργών πολιτών, είτε στην πρωτοβουλία των ΄΄αγανακτισμένων΄΄. Ο περίτρανος ρόλος του γραφιά ρουφιανολόγου Ρεμπελάκη έρχεται να στηρίξει το δήμαρχο μέσα από κείμενα που στοχοποιούν τα ίδια άτομα για τη συμμετοχή τους ΚΑΙ στο blog sitiavendetta.. (Δεν θα του πούμε αν ισχύει, θα τον αφήσουμε απλώς να εκτίθεται).
Τα παραθέτουμε:
Πηγή : http://sitiavendetta.blogspot.com/2011/06/blog-post_06.html